Gent Holding

Aktualności

Śniadanie biznesowe w Łazienkach Królewskich w Warszawie. Relacja ze spotkania.

Tematem śniadania biznesowego w Warszawie była dywersyfikacja portfela o projekty prywatnych akademików. O koncepcji budowy obiektów LIV oraz możliwościach partnerskiej i transparentnej współpracy opowiadali przedstawiciele spółek z grupy Gent Holding.

W środę 10 października 2018 r. w Restauracji Belvedere Cafe w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbyło się kolejne śniadanie biznesowe realizowane w ramach cyklicznych spotkań dla klientów i partnerów Gent Fund i Gent Investment. W porannych godzinach, w przepięknej jesiennej aurze zgromadzili się zaproszeni goście, by debatować o możliwościach inwestowania z innowacyjne modele biznesowe.

Podczas wydarzenia zaprezentowano koncepcję budowy sieci prywatnych akademickich w głównych ośrodkach akademickich, w tym m.in. Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Lublinie, Rzeszowie, Olsztynie i Wrocławiu. Część merytoryczną wydarzenia prowadzili: Agata Kaszub – Manager ds. rynku nieruchomości Gent Holding, Karolina Kulikowska – Członek Zarządu Gent Investment oraz Bartłomiej Stanuch – Sales Director Gent Fund.

"Rynek prywatnych akademików w Polsce znajduje się we wczesnym stadium rozwoju. Aktualny etap tego segmentu nieruchomości wykazuje się niską podażą i potencjalnie wysokim popytem." - ocenia Kamil Bilecki - Investment Manager Gent Holding S.A.

Nieformalna atmosfera spotkania sprzyjała licznym rozmowom w kuluarach. Stosunkowo nowy i nieznany dotychczasowe rozwiązania biznesowe cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród gości. Szczególną uwagę przykuły korzyści wynikające bezpośrednio z projektów, w tym m.in. bezobsługowość, pełną własność na odrębnej księdze wieczystej oraz ponadprzeciętne stopy zwrotu w porównaniu do innych form lokowania kapitału.

Organizowany w ramach wymiany sieci kontaktów cykl śniadań biznesowych odbywa się w zamkniętym gronie klientów, partnerów i doradców w Krakowie, Katowicach, Warszawie, Poznaniu i Trójmieście.

  • Biuro prasowe
  • Marta Wachowiak
  • PR & Communication Manager